Facebook are mai multe informaţii decât crezi: știe şi cum râzi online
Într-o perioadă în care nu credeam că Facebook ne mai poate uimi cu ceva, a publicat o statistică legată de modul în care râdem online.
Facebook vă foloseşte foarte multe dintre informaţiile pe care le postaţi pe reţeaua socială pentru a vă servi reclame targetate, personalizate pentru poziţia voastră geografică, pasiunile voastre, filmele care vă plac şi multe alte detalii mai intime. În principiu, situaţia este destul de îngrijorătoare şi sunt şanse infime ca acest lucru să se mai schimbe vreodată. Partea fascinantă este că acelaşi gigant tehnologic ştie şi cum râdeţi sau vă manifestaţi afecţiunea online faţă de prietenii voştri.
În cea mai nouă statistică publicată de cei de la Facebook, aflăm cu stupoare modul în care rădem din taste la postările amuzante sau mai puţin amuzante ale prietenilor. Integrând respectivele valori cu alte informaţii legate de utilizatorii reţelei sociale, s-ar putea să fiţi uimiţi de descoperiri. Nu de alta, dar deşi aţi fi tentaţi să credeţi că LOL mai este la modă, în realitate este folosit doar de 1,9% dintre internauţi.
Cum era de aşteptat, concluzia este una mult mai complexă decât pare la prima vedere. Râsul online depinde de foarte multe criterii şi nu poate fi asociat unui trend global. Femeile de exemplu sunt mult mai predispuse să folosească emoji pentru a-şi exprima emoţiile. Haha este cel mai popular mod de a râde în 2015 pe Facebook, cu menţiunea că mai mulţi bărbaţi decât femei folosesc această combinaţie de taste. Hehe este mai puţin popular decât v-aţi aştepta şi, deşi este folosit mai mult de bărbaţi decât de femei, diferenţa este infimă.
Defalcând aceste forme de manifestare online pe oraşe din SUA, cei de la Facebook au aflat că Haha domină Seattle, în timp ce în Chicago foarte mulţi internauţi sunt înnebuniţi după emoji. Hehe este la modă în San Francisco, iar în Phoenix oamenii nu reuşesc sub nici o formă să renunţe la LOL. În final, voi cum vă manifestaţi bucuria printre postările prietenilor de pe Facebook?